რისკის გაფრთხილება
რატომ მივიღე რისკის გაფრთხილების შესახებ შეტყობინება?
რისკის გაფრთხილების შეტყობინება არის უსაფრთხოების ზომა თქვენი ანგარიშის პოტენციური ციფრული საფრთხეებისგან დასაცავად. ის შეიძლება გააქტიურდეს, როდესაც სისტემა აღმოაჩენს უსაფრთხოების რისკებს ან უჩვეულო აქტივობას თქვენს ანგარიშზე ან ტრანზაქციებზე.
რისკის გაფრთხილების შეტყობინების არაერთხელ მიღება მიუთითებს იმაზე, რომ საჭიროა შემდგომი გამოკვლევა თქვენი ანგარიშის უსაფრთხოებისა და მთლიანობის უზრუნველსაყოფად. ეს სტანდარტული პრევენციული ზომა მიღებულია იმისთვის, რომ პოტენციური საფრთხეებისგან დაგიცვათ. აქედან გამომდინარე, რეკომენდირებულია წარადგინოთ მოთხოვნილი დოკუმენტი გადახედვისთვის, რომელიც ხორციელდება ჩვენი გუნდის მიერ.
როგორ დავიცვა ჩემი ანგარიში რისკის გაფრთხილებისგან?
აქ მოცემულია რამდენიმე რჩევა, რომელიც შეგიძლიათ გამოიყენოთ თქვენი ანგარიშის დასაცავად და შემდგომი „რისკის გაფრთხილების“ შეტყობინებების თავიდან ასაცილებლად:
-
განახორციელეთ ტრანზაქციები უსაფრთხო გარემოში: დარწმუნდით, რომ ვაჭრობთ უსაფრთხო და პირად გარემოში, რათა თავიდან აიცილოთ სხვების მხრიდან თქვენი სენსიტიური ინფორმაციაზე წვდომა ან მისი მოპარვა.
-
არ გააზიაროთ თქვენი პირადი პაროლები: არასოდეს გაუზიაროთ ვინმეს თქვენი ანგარიშის პაროლი ან სხვა სენსიტიური ინფორმაცია. ეს აუცილებელია თქვენი ანგარიშის დასაცავად და არაავტორიზებული წვდომის თავიდან ასაცილებლად.
-
არ გამოიყენოთ მესამე მხარის გადახდები: გამოიყენეთ მხოლოდ თქვენი საკუთარი საკრედიტო ბარათი ან გადახდის მეთოდები, რომლებიც შეესაბამება თქვენს იდენტობის ვერიფიკაციას Bybit Georgia-ზე.
-
დარწმუნდით, რომ გაქვთ ხელმისაწვდომი თანხები: დარწმუნდით, რომ თქვენს ანგარიშზე გაქვთ საკმარისი აქტივები ნებისმიერი გადახდისთვის ან პლატფორმაზე განხორციელებული ტრანსაქციებისთვის.
-
არ დაარღვიოთ სავაჭრო ეტიკეტი: დარწმუნდით, რომ იცავთ ჩვენი მომხმარებელთა სერვისის პირობებს და საუკეთესო პრაქტიკას უსაფრთხო და პასუხისმგებელი ვაჭრობისთვის. მოერიდეთ უჩვეულო ან მაღალი რისკის მქონე სავაჭრო შაბლონებს, რამაც შეიძლება გამოიწვიოს რისკის გაფრთხილებები.
დამატებითი ინფორმაციისთვის ეწვიეთ ჩვენს დახმარების ცენტრს შესაბამისი წესებისა და პირობების სანახავად.
რა უნდა გავაკეთო, თუ მივიღებ შეტყობინებას დამატებითი ინფორმაციის მოთხოვნით ან რისკის გაფრთხილების შესახებ შეტყობინება?
თუ თქვენ მიიღებთ შეტყობინებას დამატებითი ინფორმაციის მოთხოვნით ან გამოგიჩნდებათ რისკის გაფრთხილების შეტყობინება, გთხოვთ, დააჭიროთ გაგზავნის ღილაკს. თქვენ გადამისამართდებით გვერდზე, სადაც შეგიძლიათ გაგზავნოთ მოთხოვნილი დოკუმენტები. გარდა ამისა, თქვენ ასევე შეგიძლიათ იპოვოთ მხარდაჭერის მოთხოვნის შესავსები ფორმა მხარდაჭერის ცენტრში.
თხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ მოთხოვნილი დოკუმენტები შეიძლება განსხვავდებოდეს ფიზიკურ პირებს შორის. თქვენ შეგიძლიათ დააჭიროთ ნიმუშის განმარტებებს დოკუმენტის აღწერილობის ქვეშ, რათა მეტი გაიგოთ მოთხოვნების შესახებ.
დოკუმენტის წარდგენასთან დაკავშირებული
მე მივიღე როგორც შეტყობინება ელ. ფოსტაზე, ასევე push-შეტყობინება დამატებითი ინფორმაციის მოთხოვნით, სად შემიძლია მოვძებნო პორტალი მოთხოვნილი დოკუმენტების წარდგენისთვის?
შეტყობინებების არხებში მოცემული პირდაპირი ბმულის გარდა, ასევე შეგიძლიათ იპოვოთ მხარდაჭერის ცენტრი წარდგენის პორტალი Live Chat-ის შესასვლელთან.
აპლიკაციაში |
საიტზე |
|
|
რატომ მომთხოვეს დოკუმენტების წინასწარ წარდგენა, მიუხედავად იმისა, რომ ლიმიტს არ მივაღწიე?
ჩვენ შევქმენით შეგროვების პუნქტი, რომ წინასწარ წარადგინოთ საჭირო დოკუმენტები. ეს ფუნქცია ხელს უწყობს თანხების გადარიცხვის შეფერხებების ან სხვა ზემოქმედების თავიდან აცილებას გამოწვეული მესამე მხარის მოთხოვნებით, როგორიცაა სერვისის პროვაიდერები ან საბანკო პროცედურები. ჩვენ გირჩევთ, რომ წინასწარ წარადგინოთ შესაბამისი დოკუმენტები წარდგენის პორტალზე, ამისთვის გადადით ერთი დაკლიკებით ყიდვის გვერდზე → მომხმარებლის ცენტრი → მასალების მართვა.
აპლიკაციაში |
საიტზე |
|
|
გაგზავნის შემდეგ, სისტემა ავტომატურად დაგეხმარებათ ამ დოკუმენტების წარდგენაში საჭიროების შემთხვევაში, რაც უზრუნველყოფს თქვენი ტრანზაქციების მინიმალურ შეფერხებას.
შეამცირებს თუ არა დოკუმენტების წინასწარ წარდგენა მომავალში მათი კვლავ მიწოდების აუცილებლობას?
ზოგიერთ შემთხვევაში, დოკუმენტების წინასწარ წარდგენამ შეიძლება შეამციროს მომავალში ინფორმაციის მიწოდების საჭიროება, მაგრამ ეს სულაც არ ნიშნავს იმას, რომ თქვენ აღარასოდეს დაგჭირდებათ დოკუმენტების წარდგენა. თითოეულ დოკუმენტს აქვს მოქმედების ვადა. გთხოვთ, იხილოთ ქვემოთ მოცემული ცხრილი თითოეული დოკუმენტის მოქმედების ვადისთვის შესამოწმებლად.
მასალის ტიპები |
მოქმედების ვადა (დღეები) |
თანხების დამადასტურებელი საბუთი |
30 |
სელფი პასპორტით/პირადობის მოწმობით ხელში |
90 |
ჩვეულებრივი სელფი |
90 |
ბანკის ამონაწერი |
90 |
საკრედიტო ბარათის ანგარიში |
90 |
პასპორტის/პირადობის მოწმობის ასლი |
90 |
საკრედიტო ბარათის საკუთრების დამადასტურებელი საბუთი |
90 |
საცხოვრებელი ადგილის დამადასტურებელი დოკუმენტი (3 თვის განმავლობაში) |
90 |
ანგარიშის ბალანსის ამონაწერი |
90 |
სადეპოზიტო ანგარიშის საკუთრების დამადასტურებელი საბუთი |
მუდმივი |
რა არის მიღებული დოკუმენტის ფორმატი?
-
ჩვენ მხარს ვუჭერთ მხოლოდ PNG, PDF, JPG და JPEG ფაილის ფორმატებს, რომლებიც არ აღემატება 10 მბ-ს.
-
ჩვენ შეგვიძლია მივიღოთ მაქსიმუმ ხუთი (5) დოკუმენტი თითო მოთხოვნაზე.
როდის შეიძლება ველოდო შედეგს ან განახლებას?
მოთხოვნილი დოკუმენტაციის წარდგენის შემდეგ, შესაბამისი ჯგუფი განიხილავს თქვენს მოთხოვნას 48 საათის განმავლობაში. თქვენ მიიღებთ შედეგს თქვენ მიერ რეგისტრირებულ ელექტრონულ ფოსტაზე.

