თემები
    როგორ მოვითხოვოთ თანხის დაბრუნება გარე ბირჟიდან
    bybit2025-06-25 15:13:49

    Bybit Georgia-ზე ახლა ხელმისაწვდომია თვითმომსახურების გასაჩივრების ფუნქცია იმ მომხმარებლებისთვის, რომლებმაც მიიღეს თანხის დაბრუნება სხვა გაცვლითი პლატფორმიდან და სურთ დაბრუნებული თანხის ჩარიცხვა Bybit Georgia-ს საფინანსო ანგარიშზე.

     

    სანამ გადახვალთ თანხის დაბრუნების გასაჩივრების პროცესზე, საჭიროა თქვენი სიტუაციის ხასიათის გაგება. გატანილი თანხის დაბრუნება ხშირად ხდება მაშინ, როდესაც ტრეიდერები ახორციელებენ თანხის გატანას Bybit Georgia-დან სხვა ბირჟაზე, მაგრამ სხვა ბირჟა უარყოფს დეპოზიტს და უბრუნებს თანხას Bybit Georgia-ზე რამდენიმე მიზეზის გამო, როგორიცაა არასწორი ტეგით დეპოზიტი, დეპოზიტისთვის გამოყენებული მონეტა არ არის მხარდაჭერილი და სხვა.

     

    თუ Bybit Georgia-ზე თქვენ მიერ განხორციელებულ გატანის მოთხოვნას ექნება სტატუსი გადარიცხვა წარმატებული იყო, მაგრამ თქვენ არ მიგიღიათ დეპოზიტი მიმღების ბირჟაზე, შეგიძლიათ მიაწოდოთ გატანის TXID ამ ბირჟის მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდს. გატანის TXID-ის დეტალები შეგიძლიათ იხილოთ საფინანსო ანგარიშის ისტორიაში → გატანის გვერდზე.

     

    მას შემდეგ რაც დაადასტურებთ, რომ მიმღების ბირჟამ დაუბრუნა დეპოზიტი Bybit Georgia-ს, შესაბამისი გაცვლით პლატფორმას სთხოვეთ მოგაწოდონ თანხის დაბრუნების ყველა დეტალი. ამის შემდეგ შეგიძლიათ მიჰყვეთ შემდეგ მითითებებს, რათა წარადგინოთ თვითმომსახურების გასაჩივრების მიმართვა თქვენი კრიპტო დეპოზიტის შესახებ Bybit Georgia-ზე.

     

     

     

     

     

     

    როგორ წარადგინოთ გასაჩივრება თანხის დაბრუნებისთვის

     

     

    ნაბიჯი 1: მიიტანეთ მაუსი მარცხენა ზედა კუთხეში დახმარების ცენტრის მოსაძებნად → აირჩიეთ კრიპტო დეპოზიტი არ ჩარიცხულა, ამის შემდეგ თქვენ გადამისამართდებით თვითმომსახურების გვერდზე.

     

     

    თუ იყენებთ Bybit Georgia-ს აპლიკაციას, გთხოვთ, მთავარ გვერდზე ჯერ დააჭიროთ ღილაკს მეტი და შემდეგ დახმარების ცენტრს.

     

       






    ნაბიჯი 2: აირჩიეთ მიზეზი, რის გამოც თქვენი დეპოზიტი არ ჩარიცხულა: თანხის დაბრუნება გარე ბირჟიდან.

     






    ნაბიჯი 3: შეავსეთ დაბრუნებული დეპოზიტის დეტალები

    1. მონეტა: თქვენ მიერ განხორციელებული დეპოზიტის მონეტის სახელი

    2. ქსელის ტიპი: თქვენ მიერ განხორციელებული დეპოზიტის მონეტის ბლოკჩეინის ქსელი

    3. დეტალები თქვენი გატანის მოთხოვნის შესახებ Bybit Georgia-დან - დეტალები შეგიძლიათ იხილოთ აქ.

      1. გატანის თანხა (საკომისიოს გამოკლებით)

      2. გატანის მისამართი

      3. გატანის TxID/TxHash

     

     

    d. გარე ბირჟიდან Bybit Georgia-ზე თანხის დაბრუნების დეტალები: დეტალების მიღება შესაძლებელია გარე ბირჟის პლატფორმაზე

    1. დაბრუნებული თანხა

    2. დაბრუნებული თანხის TxID/TxHash

     

    შენიშვნები: 

    • არ შეიყვანოთ დაბრუნებული თანხის TXID-ის ველში გატანის TXID (Bybit Georgia-დან).

    • დარწმუნდით, რომ შეიყვანეთ სწორი დაბრუნებული თანხა. თქვენ შეგიძლიათ გადაამოწმოთ დაბრუნების სწორი თანხა ბლოკჩეინის ექსპლორერის გამოყენებით.

    • თუ თქვენი გატანა წარმატებული იყო, მაგრამ თქვენ არ მიგიღიათ თანხა და არ გაქვთ „დაბრუნების TXID“, გთხოვთ, დაუკავშირდეთ პლატფორმას, რომელზეც ახორციელებდით დეპოზიტს შემდგომი დახმარებისთვის.

    • თვითმომსახურების წარდგენა გამოიყენება მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ შესაბამისმა ბირჟამ ან პლატფორმამ წარმატებით დაამუშავა თანხის დაბრუნება.

     

     

     

     

     

    ნაბიჯი 4: ატვირთეთ ეკრანის ნათელი ჩანაწერი, რათა დაადასტუროთ, რომ თანხის დაბრუნება/დაბრუნების გადარიცხვა განხორციელდა გარე გაცვლითი პლატფორმიდან Bybit Georgia-ზე. ჩანაწერში უნდა აღინიშნოს შემდეგი ძირითადი პუნქტები. 

     

    შენიშვნა: თუ საჭირო ინფორმაცია არ იქნება წარმოდგენილი, თქვენი გასაჩივრების მოთხოვნა შესაძლოა უარყოფილი იყოს.

     

    1. შესვლა გარე ბირჟის პლატფორმაზე: გარე ბირჟის პლატფორმაზე წარმატებით შესვლის შესაძლებლობა.
      თქვენი შესვლის დეტალების დასაცავად, ეკრანის ჩაწერის დაწყებამდე შეგიძლიათ შეიყვანოთ თქვენი მომხმარებლის სახელი და პაროლი. შესვლა Face ID/SMS კოდი/Google 2FA ვერიფიკაციის  გამოყენებით მისაღებია.

    2. დეპოზიტის/დაბრუნებული თანხის ჩანაწერის გვერდი: ბირჟის პლატფორმაზე გადადით დეპოზიტის/დაბრუნებული თანხის ჩანაწერის გვერდზე.

    3. Bybit Georgia-ზე გატანის დეტალების ჩვენება: გვაჩვენეთ Bybit Georgia-ზე დაკავშირებული გატანის დეტალები და დეპოზიტის/დაბრუნებული თანხის გადარიცხვის ყველა დეტალი. დეტალებში უნდა იყოს წარმოდგენილი შემდეგი ინფორმაცია: თანხა, მონეტის ტიპი, გადარიცხვის თარიღი და დრო, და დასრულებული TXID (ტრანზაქციის Hash).

    4. აჩვენეთ დაბრუნებული თანხის სრული TXID ან გადადით ბლოკჩეინზე: იმ შემთხვევაში, თუ გარე ბირჟის პლატფორმაზე არ ჩანს დაბრუნებული თანხის სრული  TXID ისტორიის გვერდზე, მაგრამ არის ბმული, რომელიც გადამისამართდება ბლოკჩეინზე, გთხოვთ, დააჭიროთ ბმულს და გვაჩვენოთ ინფორმაცია ბლოკჩეინზე. 

     

    თუ დაბრუნების TXID-ის მიღება შესაძლებელია მხოლოდ გარე ბირჟის პლატფორმასთან კონსულტაციის გზით (როგორიცაა მომხმარებელთა დახმარების ჩატის ისტორია, დაბრუნებული თანხის დეტალების ელექტრონული ფოსტითა ან SMS-ით მიღება, ან თვითმომსახურების განაცხადის საშუალებით), გთხოვთ, ვიდეო ჩანაწერში ასევე აჩვენოთ შესაბამისი კომუნიკაციის ჩანაწერები.

     

     

    რჩევები:

    • მხარდაჭერილი ფაილის ზომა: 50 მბ-ზე ნაკლები

     

     

     

     

     

    ნაბიჯი 5: დააჭირეთ გაგზავნას, როგორც კი შეავსებთ საჭირო ინფორმაციასა და ვიდეოჩანაწერი დასრულებული იქნება, ჩვენი შესაბამისი დეპარტამენტი განიხილავს თქვენს განაცხადს. თქვენ მიიღებთ ავტომატურ ელ.წერილს 1-3 სამუშაო დღეში იმ შემთხვევაში, თუ თქვენი განაცხადის განხილვა დასრულებული იქნება. 

     

    თქვენ ასევე შეგიძლიათ შეამოწმოთ თქვენი განაცხადის სტატუსი წარსული განაცხადების გვერდზე.

     

     

    თანხის დაბრუნების დამტკიცების შემდეგ, მონეტები ჩაირიცხება თქვენს საფინანსო ანგარიშზე. ტრანზაქციის ჩანაწერების შემოწმება შესაძლებელია საფინანსო ანგარიშის ისტორიაში → ყველა ტრანზაქციაში, მიღებული გადარიცხვების მითითებით. 

     

    თუ არ მიგიღიათ შედეგი 3 სამუშაო დღეზე მეტი ხნის განმავლობაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თხოვნა აქ. ჩვენი ერთგული მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდი მალე დაგიკავშირდებათ..

     

     

     

     

     

     

     

    თუ თქვენი გასაჩივრება უარყოფილია

    თუ თქვენი თანხის აღდგენის განაცხადი უარყოფილია, შეიძლება საჭირო გახდეს დამატებითი ინფორმაცია გასაჩივრების პროცესის დასასრულებლად. გთხოვთ, მიჰყევით ქვემოთ მოცემულ ნაბიჯებს, რომ გამოაგზავნოთ საჭირო დეტალები ჩვენს გუნდისთვის.

     

     

    ნაბიჯი 1: გადადით წარსული განაცხადების გვერდზე და დააჭირეთ მეტი ინფორმაციის მოწოდება.

     

     

     

     



    ნაბიჯი 2: სისტემა მოგთხოვთ ხელახლა გაგზავნოთ ვიდეო საჭირო ინფორმაციით. შესაბამისი რჩევები, რათა თქვენი განაცხადი დამტკიცდეს, შეგიძლიათ იპოვოთ კითხვის ნიშნის ღილაკზე მაუსის მიტანით.  

     

     

    გარდა ამისა, თქვენ ასევე შეგიძლიათ შეამოწმოთ უარყოფის თითოეული დეტალი და რჩევები ქვემოთ.

     

    ტიპები

    რჩევები

    აკლია შესვლის ეტაპი 

    გთხოვთ გამოხვიდეთ A ბირჟიდან, შემდეგ გვაჩვენეთ თქვენი შესვლის პროცესი ვიდეო ჩანაწერში.

     

    Face ID/SMS კოდი/Google 2FA ვერიფიკაციის  გამოყენებით მისაღებია.

    თქვენი შესვლის დეტალების დასაცავად, ეკრანის ჩაწერის დაწყებამდე შეგიძლიათ შეიყვანოთ თქვენი მომხმარებლის სახელი და პაროლი. შესვლა 

    აკლია გადასვლა ბლოკჩეინზე

    ა ბირჟაზე, გთხოვთ, დააჭიროთ ბმულს ბლოკჩეინზე გადასვლისთვის და გვაჩვენეთ ტრანზაქციის ყველა დეტალი (თანხა, მონეტის ტიპი, გადარიცხვის თარიღი და დრო და სრული TXID). თუ ბმული მიუწვდომელია, გთხოვთ, გვიპასუხეთ „არ არის ბმული ბლოკჩეინზე“.

    ყველა ნაბიჯი უნდა შესრულდეს მხოლოდ ერთ ვიდეოში

    გთხოვთ, აჩვენოთ ყველა ნაბიჯი ინსტრუქციის მიხედვით ერთ ვიდეოში ყოველგვარი რედაქტირების გარეშე.

    ახალი დეპოზიტი უნდა იყოს იმავე ტიპის, როგორც წინა დეპოზიტი

    მაგალითად, თუ თქვენი წინა ტრანზაქცია განხორციელდა BTC-ში, გთხოვთ, დარწმუნდეთ, რომ თქვენი ახალი დეპოზიტი ასევე არის BTC-ში (იგივე მონეტის ტიპი, როგორც წინა დეპოზიტი).

    არ არის სრული TXID 

    გთხოვთ, დააჭიროთ ბლოკჩეინზე გადამისამართების ბმულზე ან დააკოპირეთ და ჩასვით TXID შენიშვნაში სრული TXID-ის საჩვენებლად.

    არ არის IP-ის ეკრანის სურათი 

    დააჭირეთ და გადადით საიტზე https://www.whatismyip-address.com/?შეამოწმეთ, შემდეგ განაახლეთ თქვენი გვერდი. (Windows = Shift + F5, Mac = ⌘ + Shift + r)

    არ არის ახალი დეპოზიტი

    გთხოვთ, ჯერ განახორციელოთ ახალი დეპოზიტი და გვაჩვენოთ როგორც წინა, ასევე ახალი ტრანზაქციები ყველა დეტალით გატანის გვერდზე ა ბირჟაზე.

    წინა დეპოზიტის გარეშე

    ახალი დეპოზიტის დეტალების გარდა, გთხოვთ, გვაჩვენოთ თქვენი წინა დეპოზიტის დეტალები იმავე ვიდეოში.

    აკლია დაბრუნების TXID

    გთხოვთ, მიჰყვეთ ინსტრუქციას და გვაჩვენოთ დაბრუნების სრული TXID ბლოკჩეინის გადამისამართების ბმულზე დაჭერით თუ ა ბირჟაზე მხოლოდ ბმულია წარმოდგენილი.

    თუ TXID მიიღეთ მხოლოდ კომუნიკაციით ა ბირჟაზე, როგორიცაა  მომხმარებელთა დახმარების გუნდთან ჩატის ისტორია, დაბრუნებული თანხის დეტალების ელექტრონული ფოსტითა ან SMS-ით მიღება, ან თვითმომსახურების განაცხადის საშუალებით, გთხოვთ, მოგვაწოდოთ საუბრის ჩანაწერი.

    ტრანზაქციის დეტალების შეუსაბამობა

    გთხოვთ, მოგვაწოდოთ Bybit Georgia-ზე თქვენი წინა დეპოზიტის ტრანზაქციის სწორი დეტალები ა ბირჟიდან.

    ვიდეო არის ატვირთული ცუდ ხარისხში

    ხელახლა ატვირთეთ ახალი HD ვიდეო და დარწმუნდით, რომ ყველა დეტალი ნათლად ჩანს.

    ვიდეო დაჭრილია

    გთხოვთ, გვაჩვენოთ სრული და თანმიმდევრული ვიდეო, სადაც ნაჩვენებია ყველა ნაბიჯი ინსტრუქციის მიხედვით ყოველგვარი რედაქტირების გარეშე.

    ვიდეო ჩანაწერი უნდა იყოს გატანის პლატფორმიდან

    მაგალითად, თქვენ გააკეთეთ გატანა ა ბირჟიდან Bybit Georgia-ზე, გთხოვთ, შეხვიდეთ ა ბირჟაზე და გვაჩვენეთ გატანის დეტალები.

    აკლია გატანის ისტორიის გვერდი 

    შედით ა ბირჟაზე და გადადით გატანის ისტორიის გვერდზე, რათა ნახოთ შესაბამისი ტრანზაქციის დეტალები (სრული TXID, თანხა, თარიღი და დრო).

    არასწორი ბირჟა

    მაგალითად, თქვენ გაიტანეთ BTC ა ბირჟიდან Bybit Georgia-ზე, გთხოვთ, შეხვიდეთ ა ბირჟაზე და გვაჩვენეთ გატანის დეტალები.

     

     

     

     

     

    ნაბიჯი 3: ახალი ვიდეოს გაგზავნის შემდეგ, შესაბამისი გუნდი განიხილავს თქვენ მიერ მოწოდებულ ინფორმაციას და დაგიბრუნდებათ მომდევნო 3 სამუშაო დღის განმავლობაში.

     

     

    შენიშვნა: თქვენი გასაჩივრების განაცხადი დაიხურება სისტემის მიერ, თუ ჩვენ არ მივიღებთ თქვენგან ახალ ინფორმაციას მომდევნო 72 საათის განმავლობაში. გასაჩივრების დახურვის შემდეგ, თქვენ მოგიწევთ ახალი სააპელაციო განაცხადის წარდგენა, თუ მოთხოვნის ხელახლა გახსნას აპირებთ. განმეორებითი წარდგენის პროცესი იგივეა, რაც ზემოთმოყვანილი ნაბიჯები.

    გამოგადგათ?
    yesდიახyesარა