არის თუ არა გატანის რაიმე ლიმიტები Bybit Georgia-ს პლატფორმაზე?
დიახ, არის. დამატებითი დეტალებისთვის, გთხოვთ, იხილოთ ქვემოთ მოცემული ცხრილი.
VIP დონე |
იდენტობის ვერიფიკაციის გარეშე |
იდენტობის სტარდარტული ვერიფიკაცია |
იდენტობის გაფართოებული ვერიფიკაცია |
ბიზნეს ვერიფიკაცია |
VIP 0 |
გატანის დღიური ლიმიტი ≤ 20K USDT
გატანის ყოველთვიური ლიმიტი ≤ 100K USDT |
გატანის დღიური ლიმიტი ≤ 1M USDT |
გატანის დღიური ლიმიტი ≤ 2 მილიონი USDT |
გატანის დღიური ლიმიტი ≤ 4M USDT |
VIP 1 |
გატანის დღიური ლიმიტი ≤ 6M USDT | |||
VIP 2 | ||||
VIP 3 | ||||
VIP 4 |
გატანის დღიური ლიმიტი ≤ 8 მილიონი USDT | |||
VIP 5 |
გატანის დღიური ლიმიტი ≤ 10 მილიონი USDT | |||
უმაღლესი VIP |
გატანის დღიური ლიმიტი ≤ 12 მილიონი USDT | |||
პრო 1 |
გატანის დღიური ლიმიტი ≤ 12 მილიონი USDT | |||
პრო 2 |
გატანის დღიური ლიმიტი ≤ 15 მილიონი USDT | |||
პრო 3 |
გატანის დღიური ლიმიტი ≤ 20 მილიონი USDT | |||
პრო 4 |
გატანის დღიური ლიმიტი ≤ 25 მილიონი USDT | |||
პრო 5 |
გატანის დღიური ლიმიტი ≤ 30 მილიონი USDT | |||
პრო 6 |
— ყოველდღიური გატანის ლიმიტი განახლდება ყოველ 12AM (შუაღამისას) UTC.
— ყოველთვიური გატანის ლიმიტი განახლდება ყოველი თვის პირველ დღეს 12 საათზე (შუაღამისას) UTC-ზე.
— არ არსებობს თანხის ყოველთვიური გატანის ლიმიტი მომხმარებლებისთვის, რომლებმაც გაიარეს იდენტობის ვერიფიკაცია.
ყველა ტოკენის გატანის ლიმიტი უნდა შეესაბამებოდეს USDT ექვივალენტის ღირებულებას. KYC-ის შესახებ დამატებითი ინფორმაციისთვის, გთხოვთ, გადახვიდეთ ამ გვერდზე. ნებისმიერი განსაკუთრებული მოთხოვნისთვის, გთხოვთ, დაუკავშირდეთ ჩვენს ლაივ ჩატის მხარდაჭერის გუნდს.
შემიძლია თუ არა ჩემი გატანის ლიმიტის შეცვლა?
დიახ, დამატებითი ინფორმაციისთვის, გთხოვთ, მიმართოთ ამ სტატიას. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი თანხის გატანის ლიმიტი დამოკიდებულია თქვენს VIP და KYC დონეებზე.
რა დრო სჭირდება გატანის მოთხოვნის დამუშავებას Bybit Georgia-ზე?
მომენტალური გატანის დამუშავებას შეიძლება დასჭირდეს 15 წუთი. თუმცა, გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ ქსელის მაღალი გადატვირთულობის შემთხვევაში, თანხის გატანას შეიძლება მეტი დრო დასჭირდეს.
რატომ არის თანხის გატანის ფუნქცია შეზღუდული ჩემს ანგარიშზე?
ანგარიშისა და აქტივების უსაფრთხოების მიზნით, შემდეგი ქმედებები გამოიწვევს გატანის შეზღუდვას 24 საათის განმავლობაში:
1. თქვენი ანგარიშის პაროლის შეცვლა ან აღდგენა
2. თქვენი რეგისტრირებული მობილური ნომრის შეცვლა ან აღდგენა
3. თქვენი ელ.ფოსტის მისამართის შეცვლა ან მისი წაშლა
4. თქვენს ანგარიშზე ახალი მისამართის გატანის ბლოკის ფუნქციის გააქტიურება ან გამორთვა
5. Google აუტენტიფიკატორის გამორთვა ან აღდგენა
6. თქვენი ფონდის პაროლის შეცვლა ან გამორთვა
7. თქვენი KYC ვერიფიკაციის გადატანა სხვა ანგარიშზე
8. თქვენი ანგარიშის თვითრეაქტივირება
9. თქვენი პაროლების (passkey-ს) წაშლა
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ გატანაში მოიაზრება: ონ-ჩეინ თანხის გატანა, შიდა გადარიცხვა ან ფიატის გატანა. დამატებითი ინფორმაციისთვის, გთხოვთ, გაეცნოთ გატანის მოთხოვნის წარუმატებლობის გავრცელებული მიზეზები.
როგორ შემიძლია შევამოწმო, რომელი კრიპტოვალუტის გატანა შეიძლება Bybit Georgia-ზე და რომელი მონეტების გატანა შეჩერებულია?
Bybit Georgia-ზე მხარდაჭერილი და განახლებული ყველა ტოკენისა და ბლოკჩეინის დეპოზიტისა და გატანის რეალურ დროში სტატუსის სანახავად, გთხოვთ, ეწვიოთ ამ ბმულს.
მსურს თანხის გატანა, მაგრამ ამ ტოკენის/ქსელის მომსახურება ამჟამად შეჩერებულია. როგორ შემიძლია მივიღო შეტყობინება, როდესაც ამ კონკრეტული ტოკენის/ქსელის სერვისი განახლდება?
ახლა უკვე შეგიძლიათ დააყენოთ ავტომატური გაფრთხილებები თანხის გატანის გვერდზე. ამისთვის აირჩიეთ თქვენთვის სასურველი ტოკენისა და ქსელის ტიპი და დააჭირეთ ღილაკს გაფრთხილების დაყენება.
განსაზღვრულია თუ არა გატანის მინიმალური თანხა? რა არის გატანის საკომისიო?
დიახ, თქვენ შეგიძლიათ გაეცნოთ თითოეული მონეტისა და მისი შესაბამისი ქსელის ტიპის გატანის მინიმალურ თანხას და გატანის საკომისიოებს კრიპტო დეპოზიტის/გატანის სტატუსის გვერდზე. ეს ინფორმაცია ასევე გამოჩნდება გატანის ფანჯარაში მონეტისა და ქსელის ტიპის არჩევის შემდეგ.
განსაზღვრულია თუ არა გატანის მინიმალური თანხა? რა არის გატანის საკომისიო?
დიახ, თქვენ შეგიძლიათ გაეცნოთ თითოეული მონეტისა და მისი შესაბამისი ქსელის ტიპის გატანის მინიმალურ თანხას და გატანის საკომისიოებს კრიპტო დეპოზიტის/გატანის სტატუსის გვერდზე. ეს ინფორმაცია ასევე გამოჩნდება გატანის ფანჯარაში მონეტისა და ქსელის ტიპის არჩევის შემდეგ.
შედის თუ არა თანხის გატანის საკომისიო ჩემ მიერ მითითებულ თანხაში?
ავტომატურად, გატანის საკომისიო ჩამოიჭრება თქვენ მიერ მითითებული თანხიდან. თუმცა, შესაძლებელია ამ პარამეტრის შეცვლა, ამისთვის დააჭირეთ დაყენებას და აირჩიეთ საკომისიოს სასურველი ჩამოჭრის მეთოდი.
შენიშვნა: თუ ჩამოჭრის მეთოდად არჩეული გაქვთ „შეყვანილი გატანის თანხა = მიღებული თანხა“, თქვენ უნდა დაარეგულიროთ გატანის თანხა საკომისიოს თანხის გამოკლებით. ეს დაგჭირდებათ იმ შემთხვევაში, თუ ყველა ღილაკზე დაჭერით, თქვენ მიიღებთ შემდეგ შეცდომას "გატანისთვის მოთხოვნილი თანხა აღემატება თქვენს ხელმისაწვდომ ბალანსს".
არის თუ არა გატანის საკომისიო შიდა გადარიცხვისთვის?
არა, შიდა გადარიცხვა ხორციელდება გატანის საკომისიოს გარეშე. დამატებითი ინფორმაციისთვის, გთხოვთ, მიმართოთ როგორ გავიტანოთ აქტივები შიდა გადარიცხვით.
როგორ შემიძლია შევამოწმო ჩემი გატანის სტატუსი?
თქვენ შეგიძლიათ შეამოწმოთ თქვენი გატანის სტატუსი და დეტალები საფინანსო ანგარიშის ისტორიის გვერდზე → გატანა.
როგორ მივიღო ჩემი გატანის TXID (ტრანზაქციის hash)?
TXID-ის მისაღებად გადადით საფინანსო ანგარიშის ისტორია → გატანა, და დააჭირეთ დეტალებს, რათა შეამოწმოთ თქვენი გატანის მისამართი და TXID.
მე ვხედავ, რომ გატანის სტატუსი დასრულებულია, მაგრამ რატომ არ მიმიღია თანხა მიმღების საფულეზე?
გთხოვთ, დაუკავშირდეთ გატანის საფულის მისამართის პროვაიდერს ან მიმღები ბირჟის მომხმარებელთა მხარდაჭერას და მიაწოდოთ მათ შესაბამისი გატანის მოთხოვნის TXID.
თუ თქვენი აქტივები დაბრუნდა Bybit Georgia-ზე გარკვეული მიზეზების გამო, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ ქეისი ამ ფორმის გამოყენებით და მოგვაწოდეთ ტრანზაქციის დეტალები. ჩვენი მომხმარებელთა მხარდაჭერა დაგიკავშირდებათ ელექტრონული ფოსტით რაც შეიძლება მალე.
რატომ ვხედავ რისკებზე გაფრთხილების ფანჯარას, როდესაც გატანის მოთხოვნის გაგზავნას ვცდილობ?
ეს ხდება მაშინ, როდესაც სისტემა აღმოაჩენს უსაფრთხოების პოტენციურ რისკს გატანის მისამართის მიმართებაში. ასეთ შემთხვევებში, ჩვენ მტკიცედ გირჩევთ, განიხილოთ ალტერნატიული გატანის მისამართის გამოყენება.
თუ კვლავ გსურთ იმავე მისამართით გაგრძელება, გატანის მოთხოვნა შეიძლება უარყოფილი იყოს, თუ მისამართი ჩაითვლება მაღალი რისკის შემცველად. თქვენს ანგარიშზე შეიძლება დაწესდეს თანხის გატანის შეზღუდვა მანამ, სანამ საჭიროების შემთხვევაში, ელ.ფოსტის საშუალებით არ იქნება მოწოდებული დამატებითი დამადასტურებელი დოკუმენტები.
რატომ არის Bybit Georgia-ზე გატანის საკომისიო შედარებით მაღალი სხვა პლატფორმებთან შედარებით?
Bybit Georgia აწესებს ფიქსირებულ საკომისიოს ყველა გატანისთვის და დინამიურად არეგულირებს მაინერის მასობრივი გადარიცხვის საკომისიოს უფრო მაღალ დონეზე, რათა უზრუნველყოს ბლოკჩეინზე გატანის უფრო სწრაფი დადასტურების სიჩქარე.
შეუძლიათ თუ არა ტრეიდერებს დააფიქსირონ გატანის საკუთარი საკომისიო Bybit Georgia-ზე?
ამ დროისთვის არა. თუმცა, Bybit Georgia განიხილავს ამ ვარიანტის შესაძლებლობას, რათა მომავალში ტრეიდერებს საშუალება ჰქონდეთ თავად განსაზღვრონ თანხის გატანის საკომისიო.
რის ნიშნავს სხვადასხვა სტატუსი გატანის ისტორიის გვერდზე?
ა) გადახედვის პროცესშია: ტრეიდერებმა წარმატებით წარადგინეს გატანის მოთხოვნა და ის დამუშავებამდე მოწმდება ჩვენი სისტემის მიერ.
ბ) მიმდინარეობს გატანა: თქვენი გატანის მოთხოვნა დამტკიცდა და ამჟამად მუშავდება.
გ) გაგზავნილი: თქვენი აქტივები გატანილია თქვენი Bybit Georgia-ს ანგარიშიდან და ელოდება ბლოკჩეინის დადასტურებას თქვენს დანიშნულების ანგარიშზე ჩარიცხვამდე.
დ) გატანა დასრულებულია: თქვენი აქტივები წარმატებით გაიგზავნა თქვენი მიმღების ანგარიშზე.
ე) გაუქმდა: გატანის მოთხოვნა გაუქმდა მომხმარებლის მიერ.
ვ) უარყოფილია: თქვენი გატანის მოთხოვნა უარყოფილი იყო ჩვენი სისტემის მიერ.
მხარდაჭერილია თუ არა Bybit Georgia-ზე გატანის განხორციელება ETH საფულის სმარტ კონქტრაქტის მისამართზე?
არა, Bybit Georgia არ უჭერს მხარს ETH-ის გატანას სმარტ კონტრაქტის მეთოდით. სამაგიეროდ, Bybit Georgia მხარს უჭერს ETH გატანას მხოლოდ პირდაპირი გადარიცხვის მეთოდით.
მხარდაჭერილია თუ არა Bybit Georgia-ზე გატანის განხორციელება segwit BTC საფულის მისამართზე?
დიახ, Bybit Georgia მხარს უჭერს თანხის გატანას segwit BTC საფულის მისამართებზე, რომელიც იწყება "bc1"-ით, ასევე ცნობილი როგორც bech32 მისამართები.
მონეტებისთვის, რომლებისთვისაც საჭიროა ტეგის/მემოს გამოყენება, შესაძლებელია თუ არა Bybit Georgia-ზე გატანის განხორციელება საფულის მისამართზე ტეგის/მემოს გარეშე?
დიახ, Bybit Georgia მხარს უჭერს თანხის გატანას საფულის მისამართზე ტეგის/მემოს გარეშე. თუმცა, გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ ტრეიდერების პასუხისმგებლობაა, გადაამოწმონ დანიშნულების საფულის მისამართის პროვაიდერთან ტეგის/მემოს მითითების აუცილებლობა, სანამ განახორციელებენ გადარიცხვას Bybit Georgia-დან. Bybit Georgia არ იქნება პასუხისმგებელი დაკარგულ მონეტებზე, თუ მათი გატანა განხორციელდა ყოველგვარი ტეგის/მემოს მითითების გარეშე.
ვცადე ETH-ის გადარიცხვა Bybit Georgia-ს საფულის მისამართზე და წერია, რომ Bybit Georgia ETH საფულის მისამართი არ არის მზად EIP55-სთვის. რა ვქნა?
დააკონვერტირეთ თქვენი Bybit Georgia-ს ანგარიშის ETH საფულის მისამართი, რომ გახდეს EIP55-სთვის მზად. ამისათვის დააკოპირეთ თქვენი ETH საფულის მისამართი Etherscan-ზე, დააჭირეთ ძებნას და შესაბამისი, EIP55-ისთვის მზად, საფულის მისამართი გამოჩნდება ზედა მარცხენა კუთხეში (წითელი ყუთი).
რატომ მივიღე შეცდომა "არასწორი კოდი", თანხის გატანისას 2FA კოდის შეყვანის შემდეგ?
„არასწორი კოდი“ ჩნდება, როდესაც 2FA კოდის გენერირების მოწყობილობაზე თარიღი ან დრო არასწორია. ეს ხშირად გამოწვეულია იმით, რომ შესაძლოა სხვა დროის ზონაში მოგზაურობთ და მოწყობილობის დროის ზონის სინქრონიზაციის პარამეტრი არ იყოს ჩართული. პრობლემის გადასაჭრელად, გთხოვთ, მიმართოთ პრობლემების გადაჭრა: Google აუტენტიფიკატორის შეცდომა „არასწორი კოდი“..
როგორ გავაუქმო ჩემი გატანის მოთხოვნა?
გატანის მოთხოვნის გასაუქმებლად, გთხოვთ, მიმართოთ როგორ გააუქმოთ თქვენი გატანის მოთხოვნა. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენ შეგიძლიათ გააუქმოთ გატანის მოთხოვნა მხოლოდ როდესაც ის გადახედვის პროცესშია.

