თემები
    ხშირად დასმული კითხვები — ანგარიშის დეაქტივაცია
    bybit2025-06-25 15:36:48

    შემიძლია თუ არა იგივე ელექტრონული ფოსტის მისამართი ან მობილური ნომერი გამოვიყენო სხვა ახალი Bybit Georgia ანგარიშის დასარეგისტრირებლად ჩემი ანგარიშის დეაქტივაციის შემდეგ?

    არა, თქვენ არ შეგიძლიათ დაარეგისტრიროთ ახალი Bybit Georgia ანგარიში იმავე ელექტრონული ფოსტის მისამართის/მობილური ნომრის გამოყენებით.

     

    სანამ გააგრძელებთ ანგარიშის დეაქტივაციას გვსურს თქვენი ყურადღება მიaაქციოთ შემდეგს:

    1) რეგისტრირებული ელექტრონული ფოსტის მისამართი, რომელსაც თქვენ იყენებდით ამ ანგარიშზე, არ შეიძლება გამოყენებულ იქნას სხვა Bybit Georgia ანგარიშის შესაქმნელად.

    2) თუ თქვენი ანგარიში ავტორიზებულია მობილური ნომრით, ეს მობილური ნომერი არ შეიძლება დაუკავშირდეს სხვა Bybit Georgia ანგარიშს.

    3) თუ თქვენი ანგარიში ვერიფიცირებულია KYC-ით, თქვენ ვერ შეძლებთ სხვა Bybit Georgia ანგარიშის ვერიფიცირებას იგივე პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტების და იურიდიული სახელის გამოყენებით.

     

    გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ ეს ზომები მხოლოდ ჩანაწერების შენახვის მიზნებისთვისაა. დამატებითი დეტალებისთვის გთხოვთ მიმართოთ ჩვენს კონფიდენციალურობის პოლიტიკა-ს.




    შემიძლია თუ არა ჩემს ანგარიშზე შესვლა ანგარიშის დეაქტივაციის შემდეგ?

    არა, თქვენ ვეღარ შეძლებთ თქვენს Bybit Georgia ანგარიშზე შესვლას თქვენი ანგარიშის დეაქტივაციის შემდეგ.




    შემიძლია ხელახლა გავააქტიურო ჩემი ანგარიში მისი დეაქტივაციის შემდეგ?

    თქვენი ანგარიშის ხელახლა გასააქტიურებლად შეგიძლიათ გამოიყენოთ თვითრეაქტივაციის სერვისი სახელმძღვანელოს მიხედვით აქ. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თვითრეაქტივაციის სერვისი მიუწვდომელია თქვენი ანგარიშის დეაქტივაციის შემდეგ 24 საათის განმავლობაში.




    ჩემი ანგარიში გატეხეს და დეაქტივაცია განვახორციელე. როგორ უნდა გავაგრძელო?

    გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი შეკითხვა ამ ფორმის მეშვეობით და დააკონკრეტეთ თქვენი პრობლემა. ჩვენი მომხმარებელთა მხარდაჭერის ჯგუფი დაგეხმარებათ ელ.ფოსტის საშუალებით.

    გამოგადგათ?
    yesდიახyesარა