თემები
    როგორ გაააქტიუროთ თქვენი ანგარიში
    bybit2025-07-29 16:24:53

    Bybit Georgia ახლა გთავაზობთ თვითმომსახურების ხელახლა გააქტიურებას იმ მომხმარებლებისთვის, რომლებმაც ადრე გაუქმეს თავიანთი ანგარიშები. გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ ეს ვარიანტი ექსკლუზიურად ხელმისაწვდომია მათთვის, ვინც თითმომსახურების საშუალებით გააუქმეს თავისი ანგარიშები. თუ თქვენი ანგარიში შეჩერებულია უსაფრთხოების მიზნით, ეს სერვისი არ იქნება ხელმისაწვდომი. გარდა ამისა, მომხმარებლები, რომლებმაც ნებაყოფლობით გააუქმეს თავიანთი ანგარიშები, უნდა დაელოდონ 24 საათი, სანამ შეძლებენ თვითრეაქტივაციის სერვისის გამოყენებას.



    აქ მოცემულია ნაბიჯ-ნაბიჯ სახელმძღვანელო, თუ როგორ უნდა გაააქტიუროთ თქვენი ანგარიში.




    ნაბიჯი 1: გადადით Bybit Georgia Web ან აპის ავტორიზაციის გვერდზე და შეიყვანეთ დეაქტივირებული ანგარიშის მომხმარებლის მონაცემები. შემდეგ, დააწკაპუნეთ შესვლას.

     






    ნაბიჯი 2: თქვენ გადამისამართდებით გვერდზე, სადაც აღნიშნულია, რომ თქვენი ანგარიში დაბლოკილია. დააწკაპუნეთ განბლოკვის მოთხოვნას გასაგრძელებლად. 

     






    ნაბიჯი 3: დაასრულეთ უსაფრთხოების ვერიფიკაცია და დააწკაპუნეთ დადასტურებას.

     



    თუ სისტემა დაადგენს, რომ თქვენი ანგარიში წარმოადგენს დაბალ უსაფრთხოების რისკს, აკრძალვის მოხსნის მოთხოვნა დამუშავდება და შეგიძლიათ განაახლოთ თქვენი ხელახლა გააქტიურებული ანგარიშის გამოყენება. თქვენი ანგარიშის ხელახლა გააქტიურების შემდეგ, თქვენს ანგარიშს შეეზღუდება თანხის გატანა (კრიპტო გამოტანის ან Fiat-ის გატანის ჩათვლით) 24 საათის განმავლობაში. 

     

    თუმცა, თუ რაიმე საეჭვო აქტივობა გამოვლინდა, თქვენ გადამისამართდებით  თვითმომსახურებით განბლოკვის გვერდზე. იქ, თქვენ უნდა შეასრულოთ ქვემოთ მოცემული ნაბიჯები, რათა წარადგინოთ გარკვეული დოკუმენტები განსახილველად. 






    ნაბიჯი 4: თვითმომსახურებით განბლოკვის გვერდზე, შეიძლება დაგჭირდეთ შემდეგი დეტალების მიწოდება ჩვენი მომხმარებელთა მხარდაჭერისთვის, რათა განიხილოს და დაამუშავოს თქვენი მოთხოვნის გაუქმება. საჭირო დოკუმენტ(ებ)ი შეიძლება განსხვავდებოდეს ანგარიშის სხვადასხვა სტატუსისთვის. პროცესს დაახლოებით 5-7 სამუშაო დღე დასჭირდება.

     



    ქვემოთ მოყვანილი ცხრილი აჩვენებს ინფორმაციას, რომელიც შეიძლება საჭირო იყოს გვერდზე. გარკვეული ვერიფიცირების დამუშავებას შეიძლება გარკვეული დრო დასჭირდეს. გთხოვთ, განაახლოთ თქვენი ბრაუზერი ნებისმიერი დოკუმენტის გაგზავნამდე, თუ ძალიან დიდი ხანია უმოქმედო ხართ გვერდზე. 

     

    საჭირო ინფორმაცია

    აღწერა

    1. საკონტაქტო ელ.ფოსტა

    • შეავსეთ თქვენი რეგისტრირებული ელექტრონული ფოსტის მისამართი. 


    • დარწმუნდით, რომ ელ.ფოსტის მისამართი მისაწვდომია.


    • შეამოწმეთ თქვენი სპამის ელფოსტა, თუ შვიდი (7) სამუშაო დღის შემდეგ არ მიგიღიათ ელ.წერილი Bybit Georgia-დან თქვენს ხელახალ გააქტიურების მოთხოვნასთან დაკავშირებით თქვენს შემოსულ ელ.წერილებში. 

    2. Bybit Georgia-ში წარსული დეპოზიტის დამადასტურებელი საბუთი

    • თუ ვივარაუდებთ, რომ გადარიცხვა განხორციელდა ბირჟა A-დან Bybit Georgia-ში, თქვენ უნდა მოიპოვოთ მკაფიო ეკრანის ჩანაწერი, რომელიც აჩვენებს თქვენს შესაძლებლობას შეხვიდეთ ბირჟა A-ში და აჩვენებს გადარიცხვის დეტალებს, როგორც წინა დეპოზიტის ვალიდურ მტკიცებულებას.


    • ეკრანის ჩანაწერში უნდა აღინიშნოს შემდეგი ძირითადი პუნქტები: 

    • შეგიძლიათ წარმატებით შეხვიდეთ ბირჟა A-ში (თქვენი შესვლის სერთიფიკატების დასაცავად, შეგიძლიათ დაიწყოთ ეკრანის ჩაწერა მომხმარებლის სახელისა და პაროლის აკრეფის შემდეგ. Face ID შესვლა/SMS კოდი/2FA ვერიფიკაცია მისაღებია).

    • გადამისამართება გატანის ისტორიის გვერდზე ბირჟა A-ში.

    • ნათლად გვაჩვენე ტრანსფერის ყველა დეტალი. 

    • დააწკაპუნეთ ბმულზე, რომელიც გადაგამისამართებთ ბლოკჩეინზე და გვაჩვენეთ ტრანზაქციის ინფორმაცია ბლოკჩეინზე. თუ ბირჟა A-ს არ აქვს ბმული ბლოკჩეინთან, შეგიძლიათ გამოტოვოთ ეს ნაბიჯი.


    • მოთხოვნების უკეთ გასაგებად, გთხოვთ, გაეცნოთ ვიდეო ინსტრუქციას აქ.


    • გთხოვთ, დარწმუნდით, რომ თქვენი ვიდეო დანართი არ აღემატება 50 მბ-ს. 


    • დანართებისთვის მიღებული ფორმატებია mp4 ან mov. 

    3. ატვირთეთ პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტების ფოტოები ვერიფიცირებისთვის

    • ატვირთეთ პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტის ასლი, რომელიც გამოყენებული იყო თქვენი წინა პირადობის ვერიფიკაცი(ებ)ისთვის Bybit Georgia-ზე.


    • დარწმუნდით, რომ ეს არის იგივე დოკუმენტი, რომელიც გამოყენებული იყო თქვენი მანამდელი პირადობის ვერიფიცრებ(ებ)ისთვის Bybit Georgia-ზე. მაგალითად, თუ თქვენი პასპორტი გამოყენებული იყო თქვენი მანამდელი ვერიფიცირებისთვის, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი პასპორტის ასლი, ასეთ შემთხვევაში სხვა პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტები, როგორიცაა მართვის მოწმობა, არ იქნება მისაღები.


    • დარწმუნდით, რომ პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტის დეტალები და თქვენი სახე გარკვევით ჩანს ფოტოზე.


    • ატვირთული დოკუმენტ(ებ)ის ან ფოტო(ებ)ის ციფრული ასლი უნდა იყოს ორიგინალი. დამუშავებული ან დაბეჭდილი ვერსიები მიუღებელია.


    • მხარდაჭერილი ფაილის ფორმატები მოიცავს JPG, JPEG და PNG. 


    • მაქს. მხარდაჭერილი ფაილის ზომაა 3 მბ.

    4. სელფის ფოტო 


    (ხელში დაიჭირეთ თქვენი პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტი და ხელნაწერი  ვერიფიცირებისთვის)

    • სელფი ფოტო თუ როგორ გიჭირავთ ხელში ხელნაწერი და თქვენი პირადობის ორიგინალი მოწმობა.


    • ხელნაწერი უნდა შეიცავდეს თქვენს კონკრეტულ მოთხოვნას და თარიღს (უნდა იყოს იგივე, რაც სელფის ვიდეოს ჩაწერის დღე).


    • ხელნაწერში მკაფიოდ უნდა იყოს მითითებული თქვენი მოთხოვნა: მინდა ხელახლა გავააქტიურო ჩემი Bybit Georgia ანგარიში. 


    • თქვენი სახის ნაკვთები გარკვევით უნდა ჩანდეს.

    5. სელფის ვიდეო


    (ხელში დაიჭირეთ თქვენი პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტი და ხელნაწერი  ვერიფიცირებისთვის)

    • სელფი ვიდეო თუ როგორ გიჭირავთ ხელში ხელნაწერი და თქვენი პირადობის ორიგინალი მოწმობა.


    • ხელნაწერი უნდა შეიცავდეს თქვენს კონკრეტულ მოთხოვნას და თარიღს (უნდა იყოს იგივე, რაც სელფის ვიდეოს ჩაწერის დღე).


    • ხელნაწერი მკაფიოდ უნდა იყოს მითითებული თქვენი მოთხოვნა: მინდა ხელახლა გავააქტიურო ჩემი Bybit Georgia ანგარიში. ის ხელით უნდა იყოს დაწერილი და მოიცავდეს სელფის ვიდეოს გადაღების დღეს. ხელნაწერზე დაწერილი თარიღი უნდა ემთხვეოდეს სელფის ვიდეოს დღეს.


    • შემდეგ წაიკითხეთ ზემოთ მოყვანილი ხელნაწერი ინგლისურად (ან თქვენს მშობლიურ ენაზე, თუ ინგლისური შეუძლებელია)


    • გთხოვთ, ატვირთოთ პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტის ფოტოები სადაც გარკვევით ჩანს სახის მახასიათებლები.


    • თქვენი სახის ნაკვთები გარკვევით უნდა ჩანდეს.



    დეტალების მოწოდების შემდეგ, განაგრძეთ თქვენი მოთხოვნის გაგზავნა. ჩვენი მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდი განიხილავს თქვენს მოთხოვნას და დაგიკავშირდებათ მითითებული რეგისტრირებული ან საკონტაქტო ელექტრონული ფოსტის მისამართის მეშვეობით. პროცესს დაახლოებით 5-7 სამუშაო დღე დასჭირდება.

     

    თქვენი ანგარიშის ხელახლა გააქტიურების შემდეგ, თქვენს ანგარიშს შეეზღუდება თანხის გატანა (კრიპტო გამოტანის და Fiat-ის გამოტანის ჩათვლით) 24 საათის განმავლობაში.

     

    გამოგადგათ?
    yesდიახyesარა