2025-11-06 08:06:44არ მაქვს მოწვევა/რეფერალური კოდი, კვლავ შემიძლია დავარეგისტრირო ანგარიში Bybit Georgia-ზე?
დიახ, თქვენ კვლავ შეგიძლიათ დარეგისტრირდეთ მოწვევის ან რეფერალური კოდის გარეშე. შეგიძლიათ დატოვოთ რეფერალური კოდი ცარიელი და გააგრძელოთ ანგარიშის შექმნა Bybit Georgia-ზე.
დამავიწყდა ჩემი პრომო ან რეფერალური კოდის შეყვანა რეგისტრაციისას. შემიძლია მოგვიანებით დავამატო კოდი?
სამწუხაროდ, არა. ანგარიშის დარეგისტრირების შემდეგ, თქვენ ვერ შეძლებთ თქვენს ანგარიშთან დაკავშირებული რეფერალური კოდის წაშლას ან ახალი კოდის დამატებას. Bybit Georgia-ს არ შეუძლია თქვენს ანგარიშთან დაკავშირებული რეგისტრირებული კოდის შეცვლა, თუ ის არასწორად არის შეყვანილი. ამიტომ, თუ თქვენ მოგიწვიათ Bybit Georgia-ს სხვა მომხმარებელმა ან პარტნიორმა, გთხოვთ, რეგისტრაციისას დარწმუნდეთ, რომ მათი რეფერალური კოდი სწორად არის შეყვანილი.
მობილური ნომრების სარეგისტრაციო სიაში ჩემს ქვეყანას ვერ ვხედავ, მაინც შემიძლია დავრეგისტრირდე Bybit Georgia-ზე?
დიახ, შეგიძლიათ დარეგისტრირდეთ ელექტრონული ფოსტით, თუ თქვენ არ ხართ Bybit Georgia შეზღუდული სერვისის ქვეყნიდან.
შემიძლია შევცვალო ან გავაუქმო ჩემ მიერ რეგისტრირებული ელ. ფოსტის მისამართი?
დიახ, შეგიძლიათ შეცვალოთ ან გააუქმოთ თქვენ მიერ რეგისტრირებული ელ. ფოსტის მისამართი ანგარიშისა და უსაფრთხოების გვერდზე. დამატებითი ინფორმაციისთვის გთხოვთ ეწვიოთ როგორ შეცვალოთ/გააუქმოთ თქვენ მიერ რეგისტრირებული ელ.ფოსტის მისამართი.
რა განსხვავებაა ჩემი ელ. ფოსტის გაზიარებასა და ჩემი ელ. ფოსტის დამალვას შორის, როდესაც მე ვიყენებ რეგისტრაციას Apple-ის გამოყენებით?
როდესაც თქვენ შექმნით თქვენს ანგარიშს "Sign Up with Apple" ფუნქციის გამოყენებით და შეარჩევთ თქვენი ელ. ფოსტის გაზიარებას ("Share My Email"), თქვენს Apple ID-თან დაკავშირებული ელ.ფოსტის მისამართი გამოყენებული იქნება თქვენი Bybit Georgia ანგარიშის შესაქმნელად. თუმცა, თუ რეგისტრაციისას აირჩიეთ თვენი ელ. ფოსტის დაფარვას ("Hide My Email"), რეგისტრაციისთვის Apple შექმნის უნიკალურ, შემთხვევით ელ.ფოსტის მისამართს @privaterelay.appleid.com დომენით. ყველა შეტყობინება ელ.ფოსტაზე, რომელიც გაიგზავნება რეგისტრირებული ანგარიშისთვის @privaterelay.appleid.com მისამართზე, ავტომატურად გადაიგზავნება თქვენს Apple ID-თან დაკავშირებული ელ.ფოსტის მისამართზე.
მე დავრეგისტრირდი Apple ანგარიშის გამოყენებით, მაგრამ ვერ შევდივარ ჩემს Bybit ანგარიშზე. როგორ შემიძლია შევიდე?
შეგიძლიათ შეხვიდეთ თქვენს Apple ID-ის ანგარიშზე თქვენს iPhone-ზე და აირჩიოთ შესვლა Apple-ის ანგარიშის გამოყენებით როდესაც გსურთ შეხვიდეთ თქვენს Bybit Georgia ანგარიშზე. თუ თქვენ შეარჩიეთ ჩემი ელ.ფოსტის დამალვა რეგისტრაციის დროს და დაგავიწყდათ თქვენი ელექტრონული ფოსტის მისამართი, შეგიძლიათ შეამოწმოთ თქვენი @privaterelay.appleid.com ელ. ფოსტის მისამართი თქვენს Apple ანგარიშის პარამეტრებში → iCloud → აპლიკაციები, რომლებიც იყენებენ iCloud-ს → ჩემი ელ.ფოსტის დამალვა და შეიყვანოთ ელექტრონული ფოსტის მისამართი, რომელიც მითითებულია ელ.ფოსტის მისამართის ველში. როგორც ასეთი, ჩვენ ყველა მომხმარებელს ვურჩევთ შეცვალონ ხშირად გამოყენებული ელექტრონული ფოსტის მისამართი, როდესაც პირველად შედიან თავიანთ ანგარიშზე. დამატებითი ინფორმაციისთვის შეგიძლიათ მიმართოთ სტატიას როგორ შეცვალოთ/გააუქმოთ თქვენი რეგისტრირებული ელ.ფოსტის მისამართი.
შემიძლია შევცვალო ან წავშალო ჩემ მიერ რეგისტრირებული მობილური ნომერი?
დიახ, ტრეიდერებს შეუძლიათ შეცვალონ რეგისტრირებული მობილური ნომერი ახალი ნომრით, რომელიც აქამდე არ ყოფილა გამოყენებული Bybit Georgia-ზე. თუმცა, მობილური ნომრების წაშლა ჯერ არ არის მხარდაჭერილი.
მე აღარ მაქვს წვდომა ჩემს მობილურ ნომერზე (ან ვერიფიკაციის ნებისმიერ ფორმაზე), როგორ შემიძლია შევცვალო ჩემი 2FA აუტენტიფიკაცია?
2FA აუტენტიფიკაციის ფანჯარაში შეგიძლიათ დააჭიროთ ვერიფიკაციასთან დაკავშირებული პრობლემები და შეარჩიოთ გადამოწმების მეთოდი, რომელიც არ მუშაობს. შეავსეთ ინფორმაცია და თქვენი მოთხოვნის დამტკიცების შემდეგ, ჩვენი მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდი დაგეხმარებათ გადატვირთოთ თქვენი 2FA აუტენტიფიკაცია.
ალტერნატიულად, შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ ჩვენს მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდს მოთხოვნის გაგზავნით აქ. თქვენ მიიღებთ ავტომატურ შეტყობინებას ელ. ფოსტაზე თქვენი საქმის ნომრით და ჩვენი მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდი დაგიკავშირდებათ 1-3 სამუშაო დღის განმავლობაში.
როგორ გამოვრთო Bybit Georgia-ის ბაზრის შეტყობინებები აპლიკაციიდან?
Bybit Georgia-ის ბაზრის შეტყობინებების გამოსართავად, შეგიძლიათ გადახვიდეთ პარამეტრების გვერდზე პროფილის ხატულაზე დაწკაპუნებით მთავარი გვერდის ზედა მარცხენა კუთხეში და დააჭირეთ პარამეტრების ხატულას. შემდეგ, დააწკაპუნეთ პარამეტრი → შეტყობინებების პარამეტრები სადაც შეგიძლიათ განსაზღვროთ შეტყობინებების ტიპი, რომელთა მიღებაც გსურთ თქვენს ტელეფონზე Bybit Georgia აპლიკაციიდან.
შეტყობინებების პარამეტრების გვერდზე მოცემულია სხვადასხვა ტიპის შეტყობინებები, რომელთა მიღებაც შეგიძლიათ და რომელთა გააქტიურება ან გამორთვა თქვენი სურვილისამებრ შეგიძლიათ. ამისათვის გამოიყენეთ თქვენთვის სასურველი ჩანართის მარჯვენა მხარეს მდებარე გადამრთველი. თეთრ ფერში ის გააქტიურდება, ხოლო ნაცრისფერში - შეტყობინებები გამოირთვება.
შენიშვნა: ეს ვარიანტი ხელმისაწვდომია აპლიკაციის iOS ვერსიაზე. სამაგიეროდ, მსგავსი შეტყობინებების განახლებისთვის შეგიძლიათ გამოიყენოთ App Widget ფუნქცია iOS-ზე. დამატებითი დეტალებისთვის შეგიძლიათ მიჰყვეთ ამ სახელმძღვანელოს.
როგორ შემიძლია გამოვრთო Bybit Georgia-ის ელფოსტის გამოწერა აპლიკაციიდან?
Bybit Georgia-ის ელფოსტის გამოწერის გამოსართავად, შეგიძლიათ გადახვიდეთ პარამეტრების გვერდზე პროფილის ხატულაზე დაწკაპუნებით მთავარი გვერდის ზედა მარცხენა კუთხეში და დააჭირეთ პარამეტრების ხატულას. შემდეგ, დააწკაპუნეთ პარამეტრები → ელფოსტის გამოწერა სადაც შეგიძლიათ დააკონფიგურიროთ რომელი ღონისძიებების შეხსენებები და ზოგადი განცხადებები გსურთ მიიღოთ თქვენს რეგისტრირებულ ელექტრონულ ფოსტაზე.
შენიშვნა: ელფოსტის გარკვეული ტიპის გამოწერების, როგორიცაა აქტივებთან დაკავშირებული ან რისკებთან დაკავშირებული, გამოწერის გაუქმება შეუძლებელია.
როგორ დავაყენოთ Bybit Georgia ოფიციალური მობილური აპლიკაცია?
მეთოდი 1: Android სმარტფონებისთვის, გთხოვთ გადმოწეროთ ოფიციალური Google PlayStore-იდან. Apple iOS iPhone-სთვის, გთხოვთ გადმოწეროთ ოფიციალური Apple AppStore-იდან.
მეთოდი 2: QR სკანერის გამოყენებით, გთხოვთ, დაასკანიროთ ქვემოთ მოცემული QR კოდი
მე ვმოგზაურობ ჩემი საცხოვრებელი ქვეყნის ფარგლებს გარეთ. რატომ არ შემიძლია ჩემს ანგარიშში შესვლა?
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენ გექნებათ საშუალება შეხვიდეთ Bybit Georgia-ს ანგარიშზე ნებისმიერ ქვეყნიდან, რომელშიც Bybit Georgia-ს სერვისი მხარდაჭერილია. თუმცა, მომხმარებლები, რომლებიც იმყოფებიან ქვეყნებში, სადაც სერვისი შეზღუდულია, სისტემა ავტომატურად გამოვა ანგარიშიდან. ისინი შეძლებენ დაბრუნდნენ თავიანთ ანგარიშზე იურისდიქციის დატოვების შემდეგ და მათ ორდერებსა და პოზიციებზე ეს პროცესი არ იმოქმედებს.
თუ იმყოფებით ქვეყანაში, სადაც სერვისი შეზღუდულია და გჭირდებათ სასწრაფოდ დახუროთ თქვენი პოზიცია ან გააუქმოთ თქვენი ორდერი, გთხოვთ, დაუკავშირდეთ ჩვენს Bybit Georgia-ს მხარდაჭერის გუნდს Live Chat-ის საშუალებით და მიეცით თქვენი თანხმობა პოზიციის დახურვაზე და/ან ორდერის გაუქმებაზე.
შემიძლია ერთდროულად შევიდე ჩემს ანგარიშზე Bybit Georgia-ს ვებსაიტზე და Bybit Georgia აპლიკაციაში?
დიახ, თქვენ შეგიძლიათ ერთდროულად შეხვიდეთ თქვენს ანგარიშზე Bybit Georgia-ს ვებსაიტზე და Bybit Georgia-ს აპლიკაციაში. თუმცა, მესამე მოწყობილობასთან დაკავშირება ან ორი განსხვავებული კომპიუტერისა ან აპლიკაციის ერთდროულად გამოყენება დაუშვებელია. ახალ მოწყობილებაში ავტორიზაციისას სისტემა ავტომატურად გამოვა სხვა მოწყობილობის ანგარიშიდან.