თვითმომსახურების ფუნქციები: თქვენი ელ. ფოსტის, მობილური ნომრის და Google Authenticator-ის განახლება Bybit Georgia-ზე

logo
ბოლოს განახლდა 2025-12-14 12:55:12
გაზიარება

Bybit Georgia გთავაზობთ ანგარიშის განახლებული უსაფრთხოების ფუნქციებ. ამ ეტაპზე თქვენ შეგიძლიათ გაგზავნოთ თქვენი ანგარიშის ცვლილებებისოთხოვნა შესვლის გვერდიდან. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თვითმომსახურების ეს ფუნქციები მიუწვდომელია შეჩერებული ან შეზღუდული ანგარიშებისთვის.

აქ მოცემულია სახელმძღვანელო, თუ როგორ შეგიძლიათ განაახლოთ თქვენი ანგარიშის დეტალები თვითმომსახურების ფუნქციების გამოყენებით.

ნაბიჯი 1: შედით თქვენს ანგარიშზე Bybit Georgia-ს ვებგვერდი მეშვეობით. ამისთვის შეიყვანეთ თქვენ მიერ რეგისტრირებული ელექტრონული ფოსტის მისამართი ან მობილური ნომერი, და თქვენი პაროლი.

შენიშვნა: პაროლის დაკარგვის ან დავიწყების შემთხვევაში, გთხოვთ, მიჰყვეთ შემდეგ სახელმძღვანელოს პაროლის შეცვლისთვის. თვითმომსახურების ფუნქცია კვლავ ხელმისაწვდომი იქნება პაროლის შეცვლის პროცესში.

ნაბიჯი 2: სწორი ინფორმაციის შეყვანის შემდეგ გამოისახება უსაფრთხოების ვერიფიკაციის ფანჯარა. თუ სამუდამოდ დაკარგეთ წვდომა თქვენს ელ.ფოსტის მისამართზე, ტელეფონის ნომერსა ან Google Authenticator-ზე, გთხოვთ, დააჭიროთ ვერიფიკაციასთან დაკავშირებულ პრობლემებ.

SSF 02.png

ნაბიჯი 3: გთხოვთ, აირჩიოთ უსაფრთხოების ვარიანტი, რომლის აღდგენაც გსურთ.

SSF 03.png

ა) Google Authenticator-ის გამორთვა: აირჩიეთ ვარიანტი Google Authenticator არ მუშაობს. მისი აღდგენა მსურს. შემდგომ, შეიყვანეთ ელ. ფოსტზე მიღებული სწორი ვერიფიკაციის კოდი და/ან მობილურ ნომერზე მიღებული SMS ვერიფიკაციის კოდი.

ბ) მობილური ნომრის შეცვლა: აირჩიეთ ვარიანტი მობილური ნომრი ავტორიზაცია (თქვენ მიერ რეგისტრირებული მობილური ნომრის მეშვეობით) არ მუშაობს. მობილურის ნომრის შეცვლა მსურს. შეიყვანეთ ახალი მობილური ნომერი თქვენი მოთხოვნისთვის.

  1. შეიყვანეთ ახალი მობილური ნომერი და დააჭირეთ გაგზავნეთ ვერიფიკაციის კოდი/კოდის მიღება. გადაამოწმეთ ახალი მობილური ნომერი მასზე გაგზავნილი სწორი SMS ვერიფიკაციის კოდით. იმ შემხთვევაში, თუ არ მიგიღიათ SMS ვერიფიკაციის კოდი მიმართეთ პრობლემების მოგვარება: SMS ვერიფიკაციის კოდის მიღება შეუძლებელია.

შენიშვნა: ახალი მობილური ნომერი არ უნდა იყოს უკვე რეგისტრირებული სხვა ანგარიშზე Bybit Georgia-ს პლატფორმაზე.

გ) შეცვალეთ ელ.ფოსტის მისამართი: აირჩიეთ ვარიანტი ელ.ფოსტის ავტორიზაცია (თქვენ მიერ რეგისტრირებული ელექტრონული ფოსტის მისამართის მეშვეობით) არ მუშაობს. მსურს ჩემი ელ. ფოსტის მისამართის შეცვლა.

  1. შეიყვანეთ ახალი ელ.ფოსტის მისამართი და დააჭირეთ გაგზავნეთ ვერიფიკაციის კოდი/კოდის მიღება. დაადასტურეთ ახალი ელ.ფოსტის მისამართი შეტყობინებებში მიღებული ვერიფიკაციის კოდით. იმ შემთხვევაში, თუ არ მიგიღიათ ელ.ფოსტის ვერიფიკაციის კოდი მიმართეთ პრობლემების მოგვარება: ელ.ფოსტის ვერიფიკაციის კოდის მიღება შეუძლებელია.

შენიშვნა: ახალი ელექტრონული ფოსტის მისამართი არ უნდა იყოს უკვე რეგისტრირებული სხვა ანგარიშზე Bybit Georgia პლატფორმაზე.

ნაბიჯი 4: ანგარიშის უსაფრთხოებისა და ვერიფიკაციის მიზნით, თქვენ უნდა გაიაროთ უსაფრთხოების დამატებითი ვერიფიკაცია. ეს შეიძლება მოიცავდეს სხვა ვერიფიკაციის კოდის შეყვანა (ელ.ფოსტის ვერიფიკაციის კოდი/SMS ვერიფიკაციის კოდი/Google Authenticator კოდი) ან სახით ვერიფიკაციის გასვლას.

ნაბიჯი 5: თქვენ მიიღებთ შეტყობინებას, რომელშიც აღნიშნულია:

  1. მოთხოვნა წარმატებით გაიგზავნა. მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდი განიხილავს მას 1-3 სამუშაო დღის განმავლობაში, ან ანგარიშის უსაფრთხოების პარამეტრები წარმატებით შეიცვალა/გამოირთო.

თუ კვლავ გიჭირთ თქვენი ანგარიშის უსაფრთხოების დეტალების შეცვლა, გთხოვთ, მიჰყვეთ შესაბამის ინსტრუქციებს ქვემოთ მოცემულ სახელმძღვანელოებში:

  1. როგორ შეცვალოთ/გააუქმოთ თქვენი რეგისტრირებული ელ.ფოსტის მისამართი
  2. როგორ შეცვალოთ/დააკავშიროთ თქვენი მობილური ნომერი
  3. როგორ აღადგინოთ თქვენი Google Authenticator-ის კოდი

ალტერნატიულად, შეგიძლიათ მიმართოთ ჩვენს მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდს ამ ფორმის შევსებით.

გამოგადგათ?