თემები
    ხშირად დასმული კითხვები — საბანკო ბარათით გადახდები
    bybit2025-09-07 15:47:48

    რომელ საბანკო ბარათებს უჭერს მხარს Bybit Georgia?

    ამჟამად მხარდაჭერილია Visa და  Mastercard გადახდები. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ კორპორატიული ბარათები არ არის მხარდაჭერილი.

     

    შენიშვნა: გთხოვთ, დარწმუნდეთ, რომ თქვენს ბარათზე დაშვებულია  საერთაშორისო და ონლაინ ტრანზაქციები და თქვენი ბანკი მხარს უჭერს 3D უსაფრთხოების მომსახურებას.

     

     

     

    რომელ ქვეყნებში/რეგიონებში შემიძლია ვიყიდო მონეტები საბანკო ბარათის გამოყენებით?

    გთხოვთ, მიმართოთ ამ სტატიას, რათა მეტი გაიგოთ მხარდაჭერილი და შეზღუდული ქვეყნების შესახებ გადახდის სხვადასხვა მეთოდისთვის. 

     

     

     

    ერთდროულად რამდენი საბანკო ბარათის მიბმა შემიძლია ჩემს ანგარიშზე?

    შესაძლებელია ხუთის (5) ჩათვლით საბანკო ბარათის დაკავშირება, მათ რიცხვში შედის ნებისმიერი ბარათი, რომელიც წაიშალა უკანასკნელ 180 დღეში. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თუ პირველი ბარათი, რომელიც დააკავშირეთ, წაიშლება და ხელახლა დაემატება, ის ახალ ბარათად ჩაითვლება.

     

     

     

    რომელი ფიატის ვალუტებისა და მონეტების შეძენა შესაძლებელია საბანკო ბარათებისა და Google Pay-ის გამოყენებით?

    გადახდის სხვადასხვა მეთოდისთვის მხარდაჭერილი ვალუტებისა და მონეტების სია შეგიძლიათ იხილოთ ერთი დაკლიკებით ყიდვის გვერდზე, ამისთვის შეარჩიეთ ვალუტა და მონეტა მათთვის განკუთვნილ მენიუებში. იმ შემთხვევაში, თუ თქვენ მიერ არჩეული ვალუტისა ან მონეტის შეძენა მხარდაჭერილია, გამოჩნდება გადახდის მეთოდების ხელმისაწვდომი ვარიანტები.

     

    FAQ - Bank Card 01.png

     

     

     

    არსებობს თუ არა იდენტობის ვერიფიკაციის მოთხოვნები საბანკო ბარათით გადახდისთვის?

    დიახ, საბანკო ბარათით გადახდისთვის საჭიროა ინდივიდუალური იდენტობის ვერიფიკაციის გავლა. სამწუხაროდ, ბიზნეს ვერიფიკაცია ამჟამად არ არის მხარდაჭერილი. 

     

    იდენტობის ვერიფიკაციის შესახებ მეტი ინფორმაციის მისაღებად, გთხოვთ, იხილოთ შემდეგი სტატიები: ინდივიდუალური KYC ხშირად დასმული კითხვები.

     

     

     

    მე გავიარე ვერიფიკაცია ჩემს Bybit Georgia-ს ანგარიშზე. რატომ მომთხოვეს იდენტობის დამატებითი ვერიფიკაციის გავლა?

     

    FAQ - Fiat Dep 20.png

     

    ნორმატიული მოთხოვნებიდან გამომდინარე, მომხმარებლებს, რომლებიც ახორციელებენ პირველ დეპოზიტს Bybit Georgia Limited-ის მეშვეობით, შეიძლება მოსთხოვონ იდენტობის ვერიფიკაციისთვის დამატებითი დოკუმენტების წარდგენა, მართვის მოწმობის გარდა.

     

     

     

    როგორ შემიძლია განვსაზღვრო, რომელ მომსახურებასთან დაკავშირებულია ჩემ მიერ არჩეული გადახდის მეთოდი?

    თქვენ შეგიძლიათ იპოვოთ შესაბამისი ინფორმაცია ამა თუ იმ სერვისზე დეპოზიტის ინფორმაციის შეყვანის ველის ქვემოთ.

     

     

     

    რატომ არის საჭირო ანგარიშ-ფაქტურის (billing) მისამართის მიწოდება საბანკო ბარათით ტრანზაქციებში?

    ბარათით განხორციელებულ ტრანზაქციებს სჭირდება ანგარიშ-ფაქტურის მისამართის მიწოდება საბანკო ბარათის დამატების დროს. პირველ რიგში, ეს საჭიროა ბარათის მფლობელის ვინაობის დასადასტურებლად, რაც ხელს უწყობს თაღლითობისა და არაავტორიზებული ტრანზაქციების თავიდან აცილებას. გადახდის დამუშავების მრავალი სისტემა ადარებს ბილინგის მისამართს ემიტენტი ბანკის ჩანაწერებთან, რათა უზრუნველყოს ტრანზაქციის ლეგიტიმაცია.

     

    თქვენი კონფიდენციალურობა ჩვენთვის უკიდურესად მნიშვნელოვანია. ჩვენ უსაფრთხოდ შევინახავთ თქვენგან მიღებულ ინფორმაციას და ის გამოიყენება მხოლოდ იდენტობის ვერიფიკაციისთვისა და თაღლითობის პრევენციისთვის.

     

     

     

    არსებობს თუ არა რაიმე საკომისიო საბანკო  ბარათით გადახდებთან დაკავშირებით? 

    დიახ, დეტალებისთვის, გთხოვთ, იხილოთ ქვემოთ მოცემული ცხრილი:

     

    ბარათის ტიპი

    საკომისიო თითო ტრანზაქციაზე

    ვიზა

    3.05%

    მასტერქარდი

    2.7%

     

     

     

    არის თუ არა მინიმალური და მაქსიმალური ლიმიტი თითოეული ტრანზაქციისთვის?

    დიახ. გთხოვთ, იხილოთ ქვემოთ მოცემული ცხრილი:

     

    გადახდის მეთოდები

    ვალუტები

    თითო ტრანზაქციაზე ლიმიტი (აშშ დოლარი)

    დღიური ლიმიტი (აშშ დოლარი)

    ყოველკვირეული ლიმიტი (აშშ დოლარი)

    საბანკო ბარათი

    AMD

    3,900 - 3,900,000

    ≤ 8,400,000

    ≤ 34,700,000

    EUR

    10 - 9,195

    GEL

    27 - 27,000

    GBP

    10 - 7,670

    PLN

    45 - 42,630

    TJS

    110 - 110,000

    UAH

    400 - 400,000

    USD

    10 - 15,000

     

     

     

    მხარდაჭერილია თუ არა საბანკო ბარათით გადახდა ქვეანგარიშზე?

    ამჟამად, საბანკო ბარათით გადახდა არ არის მხარდაჭერილი ქვეანგარიშებზე. თუმცა, თქვენ შეგიძლიათ განახორციელოთ ყიდვა თქვენი მთავარი ანგარიშით და გადარიცხოთ მონეტა თქვენს ქვეანგარიშზე.

     

     

     

    სად შემიძლია ვნახო შეძენილი მონეტა ორდერის დასრულების შემდეგ ?

    საიტზე თქვენი შეძენილი მონეტის სანახავად, გთხოვთ, დააჭიროთ აქტივების ღილაკს საფინანსო ანგარიში.

     

    აპლიკაციაში, გთხოვთ, დააჭიროთ აქტივების ღილაკს → საფინანსო → ფიატი.

     

    FAQ - Bank Card 02.png 

     

     

     

    რამდენი დრო სჭირდება მონეტების ჩარიცხვას ჩემს საფულეში?

    საბანკო ბარათებით-ით შეძენილი მონეტები დაირიცხება თქვენს ანგარიშზე მომენტალურად (ან 24 საათის განმავლობაში) შეძენის დასრულების შემდეგ. ჩვეულებრივ, ტრანზაქციის ჩარიცხვას 10 წუთზე ნაკლები დრო სჭირდება. თუ გადახდა წარმატებით განხორციელდა, მაგრამ ორდერს ვადა ამოეწურა, ტრანზაქციის თანხა დაბრუნდება 7 სამუშაო დღის განმავლობაში.

     

     

     

    რა უნდა გავაკეთო, თუ ჩემი ორდერი მუშავდება დიდი ხნის განმავლობაში?

    ორდერი ჩვეულებრივ მუშავდება წამებში. თუმცა, მას აქვს მოქმედების ვადა 30 წუთი, რაც ნიშნავს, რომ ზოგიერთი ორდერის დამუშავება შესაძლებელია 30 წუთის განმავლობაში. იმ შემთხვევაში თუ თანხა ირიცხება ჩვენს სისტემაში მხოლოდ ორდერის მოქმედების ვადის ამოწურვის შემდეგ, ის დაბრუნდება 7 სამუშაო დღის განმავლობაში.

     

    თუ ორდერი მუშავდება 30 წუთზე მეტხანს ან არ მიგიღიათ თანხის დაბრუნება 7 სამუშაო დღის შემდეგ, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი მოთხოვნა აქ.

     

     

     

    თუ ჩემი ყიდვის მცდელობა წარუმატებელი აღმოჩნდა, როგორ დავიბრუნო გადახდილი თანხა?

    თანხა არ ჩამოიჭრება თქვენი ანგარიშიდან, თუ თქვენი ორდერი წარუმატებელია.

     

    თუ თქვენს ორდერთან დაკავშირებით რაიმე პრობლემა შეგექმნათ, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ მოთხოვნა ამ ფორმის საშუალებით. იმისათვის, რომ დაგეხმაროთ უფრო ეფექტურად გადაჭრათ ნებისმიერი პრობლემა, გთხოვთ, მიუთითოთ თქვენი UID, ორდერის ნომერი და ნებისმიერი შესაბამისი ეკრანის სურათი.

     

     

     

    სად შემიძლია ვნახო ჩემი ორდერების ისტორია?

    თქვენი ორდერების ისტორიის სანახავად დააჭირეთ ორდერების ღილაკს ზედა მარჯვენა კუთხეში ერთი დაკლიკებით ყიდვის გვერდზე.

     

    FAQ - Bank Card 03.png

     

    აპლიკაციაში, გთხოვთ გადადით მთავარი გვერდი → დააჭირეთ მეტის ღილაკსშეიძინეთ კრიპტო → დააჭირეთ ქაღალდის ღილაკს, რომელიც მდებარეობს ზედა მარჯვენა კუთხეში.

     

    FAQ - Bank Card 04.png

     

     

     

    რატომ მთხოვენ ჩემი  ანგარიშ-ფაქტურის (billing) მისამართისა ან სახელის განახლებას?

    ბარათის მომსახურების მოთხოვნების დასაკმაყოფილებლად, დარწმუნდით, რომ აკმაყოფილებთ შემდეგ პირობებს:

    1. სახელი: თქვენი იდენტობის ინფორმაციის სანდოობისა და სიზუსტის უზრუნველყოფისთვის თქვენი სახელი ზუსტად უნდა ემთხვეოდეს იმ სახელს, რომელიც მიუთითეთ KYC-ის ვერიფიკაციის გავლის დროს.

    2. ბილინგის მისამართი: თქვენი მისამართი უნდა შეესაბამებოდეს ISO/IEC 8859-1 სიმბოლოების ფორმატს, რომელიც არის სისტემის მიერ მხარდაჭერილი სიმბოლოების სტანდარტული კრებული. თუ თქვენი მისამართი მოიცავს  სპეციალურ სიმბოლოებს ამ სტანდარტის გარეთ (მაგ., არალათინური ასოები ან გაფართოებული სიმბოლოები), სისტემამ შეიძლება ვერ დაამუშავოს ის სწორად, ამიტომ განახლება აუცილებელია.

    გამოგადგათ?
    yesდიახyesარა