თემები
    პრობლემების მოგვარება: წარუმატებელი გადახდები
    bybit2025-09-07 11:11:57

    პასუხისმგებლობის უარყოფა: აღნიშნული სტატია ქართულ ენაზე წარმოადგენს წინასწარ თარგმანს, რომელიც ნათარგმნია მანქანის საშუალებით. რედაქტირებული ვერსია მალე იქნება ხელმისაწვდომი.

     

     

     

    თუ Bybit Georgia-ზე საკრედიტო ან სადებეტო ბარათით გადახდის პროცესში პრობლემა შეგექმნათ, ეს შეიძლება რამდენიმე მიზეზით იყოს გამოწვეული. ბარათით გადახდის პრობლემების მოსაგვარებლად, გთხოვთ, მიჰყვეთ ქვემოთ მოცემულ პრობლემების მოგვარების ნაბიჯებს.

     

    მიზეზები

    რჩევები

    ტრანზაქცია დაუშვებელია

    • ბარათის გამცემის მიერ დაუზუსტებელი მიზეზების გამო უარის თქმა

    თუ იყენებთ Bybit Georgia-ს მიერ მხარდაჭერილ საკრედიტო/სადებეტო ბარათს, დამატებითი კითხვებისთვის დაუკავშირდით თქვენი ბარათის გამცემს.

    არასაკმარისი თანხები

    გთხოვთ, დარწმუნდეთ, რომ თქვენს საკრედიტო/სადებეტო ბარათის ანგარიშზე საკმარისი თანხა გაქვთ. შეკვეთის განსათავსებლად ასევე შეგიძლიათ გამოიყენოთ სხვა ბარათი.

    არ სცე პატივი

    • ბარათის გამცემი არ დაადასტურებს ტრანზაქციას

    შეკითხვებისთვის დაუკავშირდით თქვენი ბარათის გამცემს ან სცადეთ მოგვიანებით.

    არასწორი საკრედიტო/სადებეტო ბარათის ინფორმაცია:

    • ბარათის მფლობელის სახელი

    • ბარათის ნომერი

    • ვადის გასვლის თარიღი

    • CVV

    გთხოვთ, დარწმუნდეთ, რომ თქვენს მიერ შეყვანილი საკრედიტო/სადებეტო ბარათის ინფორმაცია სწორია და ხელახლა სცადეთ.

    გადახდის მისამართი არ ემთხვევა

    1) გთხოვთ, დარწმუნდეთ, რომ თქვენს მიერ შეყვანილი გადახდის მისამართი ემთხვევა ბარათის გამცემთან ფაილში მითითებულ გადახდის მისამართს.

     

    2) შეგიძლიათ გადახვიდეთ მომხმარებელთა ცენტრში თქვენი გადახდის მისამართის განახლებისთვის.

    ბარათის ტიპი მხარდაუჭერელია

    გთხოვთ, გამოიყენოთ Bybit Georgia-ს მიერ მხარდაჭერილი ალტერნატიული საკრედიტო/სადებეტო ბარათი. ამჟამად, Visa და Mastercard გადახდები მხარდაჭერილია. გაითვალისწინეთ, რომ კორპორატიული ბარათები არ არის მხარდაჭერილი.

     

    დამატებითი ინფორმაციისთვის იხილეთ ხშირად დასმული კითხვები — საბანკო ბარათით გადახდები.

    დღიური ტრანზაქციების ლიმიტი მიღწეულია

    შეგიძლიათ ბარათის გამცემს სთხოვოთ თქვენი დღიური ტრანზაქციის ლიმიტის გაზრდა.

     

     

     

    ზემოთ ჩამოთვლილი გავრცელებული მიზეზების გარდა, შეიძლება სხვა პრობლემებსაც წააწყდეთ. თუ ტრანზაქციის დროს შეცდომის შესახებ შეტყობინებას მიიღებთ, შესაბამისი რჩევები სავაჭრო გვერდზე იქნება მოცემული.

     

    თუ თქვენი საკრედიტო/სადებეტო ბარათით გადახდის საკითხი კვლავ გადაუჭრელი რჩება, ბარათის ანგარიშთან დაკავშირებული დამატებითი კითხვებისთვის, გთხოვთ, დაუკავშირდეთ თქვენი ბარათის გამცემს.

    გამოგადგათ?
    yesდიახyesარა