ხშირად დასმული კითხვები — ერთი დაკლიკებით ყიდვა

logo
ბოლოს განახლდა 2025-11-25 14:03:42
გაზიარება

რომელი ფიატის ვალუტებისა და მონეტების შეძენა შესაძლებელია ერთი დაკლიკებით ყიდვით?

ერთი დაკლიკებით ყიდვის გვერდზე თქვენ შეგიძლიათ იპოვოთ ვალუტებისა და მონეტების სია, რომლებიც ხელმისაწვდომია გადახდის სხვადასხვა მეთოდისთვის, თქვენ შეძლებთ შეარჩიოთ ვალუტა და მონეტა მათ შესაბამის მენიუში. ხელმისაწვდომი ვარიანტები გამოჩნდება, როგორც გადახდის მეთოდი, თუ შეძენა შესაძლებელია.

 

 

 

 

საჭიროა თუ არა იდენტობის ვერიფიკაციის გავლა ერთი დაკლიკებით  ყიდვისთის?

დიახ, ერთი დაკლიკებით ყიდვისთვის საჭიროა იდენტობის ვერიფიკაციის გავლა. სამწუხაროდ, ბიზნეს ვერიფიკაცია ამჟამად არ არის მხარდაჭერილი.

 

იდენტობის ვერიფიკაციის შესახებ მეტი ინფორმაციისთვის, გთხოვთ, იხილოთ შემდეგი სტატიები: ინდივიდუალური KYC FAQ.

 

 

 

არის თუ არა რაიმე საკომისიო დაკავშირებული გადახდის მეთოდებთან ერთი დაწკაპუნებით შეძენისას? 

კი. დეტალებისთვის გთხოვთ იხილოთ ქვემოთ მოცემული ცხრილი:

 

ვალუტები

გადახდის მეთოდები

საკომისიო თითო ტრანზაქციაზე

ვიზა

მასტერქარდი

AMD, EUR, GEL, GBP, PLN, TJS, UAH, USD

საბანკო ბარათი

  • დებეტი: 3.05%

  • კრედიტი: 3.05%

  • დებეტი: 2.70%

  • კრედიტი: 2.70%

 

 

 

არსებობს თუ არა ტრანზაქციების მინიმალური და მაქსიმალური ლიმიტები?

კი. დეტალებისთვის გთხოვთ იხილოთ ქვემოთ მოცემული ცხრილი:

 

გადახდის მეთოდები

ვალუტები

თითო ტრანზაქციაზე ლიმიტი (აშშ დოლარი)

დღიური ლიმიტი (აშშ დოლარი)

ყოველკვირეული ლიმიტი (აშშ დოლარი)

საბანკო ბარათი

AMD

3,900 - 3,900,000

≤ 8,400,000

≤ 34,700,000

EUR

10 - 9,195

GEL

27 - 27,000

GBP

10 - 7,670

PLN

45 - 42,630

TJS

110 - 110,000

UAH

400 - 400,000

USD

10 - 15,000

 

 

 

არსებობს თუ არა ტრანზაქციის ლიმიტი თითო მომხმარებლისთვის?

დიახ, გარკვეულ გადახდის მეთოდებს შეიძლება ჰქონდეთ ტრანზაქციის ლიმიტები თქვენი პირადობის დადასტურების დონის მიხედვით. დამატებითი დეტალებისთვის გთხოვთ იხილოთ ქვემოთ მოცემული ცხრილი:

 

ტრანზაქციის თანხის ლიმიტი

დონე 1

დონე 2

ყოველი ორდერი

< 10000 აშშ დოლარი

≤ 10000 აშშ დოლარი

ყოველდღიური

≤ 20000 აშშ დოლარი

≤ 50000 აშშ დოლარი

ყოველკვირეული *

≤ 50000 აშშ დოლარი

≤ 100000 აშშ დოლარი

ყოველთვიური **

≤ 100000 აშშ დოლარი

≤ 250000 აშშ დოლარი

 

შენიშვნები:

- *ტრანზაქციის თანხის დაგროვება ყოველკვირეული ჯამისთვის გამოითვლება ორშაბათიდან, 00:00 AM UTC-დან კვირის 23:59 PM UTC-მდე.

— **ტრანზაქციის თანხის დაგროვება ყოველთვიური ჯამისთვის გამოითვლება თვის პირველი დღიდან, 00:00 AM UTC-დან თვის ბოლო დღემდე, 23:59 PM UTC-მდე.

— დააჭირეთ ანგარიშისა და უსაფრთხოების ღილაკს იდენტობის ვერიფიკაცია იმისთვის, რომ დააყენოთ თქვენი იდენტობის ვერიფიკაციის დონე თქვენი ყიდვის ლიმიტის განახლებისთვის.

 

 

 

მხარდაჭერილია თუ არა ერთი დაკლიკებით ყიდვა ქვეანგარიშზე?

ამჟამად, ერთი დაკლიკებით ყიდვა არ არის მხარდაჭერილი ქვეანგარიშებზე. თუმცა, თქვენ შეგიძლიათ განახორციელოთ ყიდვა თქვენი მთავარი ანგარიშით და გადარიცხოთ მონეტა თქვენს ქვეანგარიშზე ამ სახელმძღვანელოს დახმარებით.

 

 

 

სად შემიძლია ვნახო შეძენილი მონეტა ორდერის დასრულების შემდეგ ?

საიტზე თქვენი შეძენილი მონეტის სანახავად, გთხოვთ, დააჭიროთ აქტივების ღილაკს საფინანსო ანგარიში.

 

აპლიკაციაში, გთხოვთ, დააჭიროთ აქტივების ღილაკს → საფინანსო → ფიატი.

 

 

 

 

რამდენი დრო სჭირდება მონეტების ჩარიცხვას ჩემს საფულეში?

ერთი დაკლიკებით ყიდვით შეძენილი მონეტები დაირიცხება თქვენს ანგარიშზე მომენტალურად (ან 24 საათის განმავლობაში) შეძენის დასრულების შემდეგ. ჩვეულებრივ, ტრანზაქციის ჩარიცხვას 10 წუთზე ნაკლები დრო სჭირდება. თუ გადახდა წარმატებით განხორციელდა, მაგრამ ორდერს ვადა ამოეწურა, ტრანზაქციის თანხა დაბრუნდება 7 სამუშაო დღის განმავლობაში.

 

 

 

რა უნდა გავაკეთო, თუ ჩემი ორდერი მუშავდება დიდი ხნის განმავლობაში?

ორდერი ჩვეულებრივ მუშავდება წამებში. თუმცა, მას აქვს მოქმედების ვადა 30 წუთი, რაც ნიშნავს, რომ ზოგიერთი ორდერის დამუშავება შესაძლებელია 30 წუთის განმავლობაში. იმ შემთხვევაში თუ თანხა ირიცხება ჩვენს სისტემაში მხოლოდ ორდერის მოქმედების ვადის ამოწურვის შემდეგ, ის დაბრუნდება 7 სამუშაო დღის განმავლობაში.

 

თუ ორდერი მუშავდება 30 წუთზე მეტხანს ან არ მიგიღიათ თანხის დაბრუნება 7 სამუშაო დღის შემდეგ, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი მოთხოვნა აქ.

 

 

 

თუ ჩემი ყიდვის მცდელობა წარუმატებელი აღმოჩნდა, როგორ დავიბრუნო გადახდილი თანხა?

თანხა არ ჩამოიჭრება თქვენი ანგარიშიდან, თუ თქვენი ორდერი წარუმატებელია.

 

თუ თქვენს ორდერთან დაკავშირებით რაიმე პრობლემა შეგექმნათ, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ მოთხოვნა ამ ფორმის საშუალებით. იმისათვის, რომ დაგეხმაროთ უფრო ეფექტურად გადაჭრათ ნებისმიერი პრობლემა, გთხოვთ, მიუთითოთ თქვენი UID, ორდერის ნომერი და ნებისმიერი შესაბამისი ეკრანის სურათი.

 

 

 

სად შემიძლია ვნახო ჩემი ორდერების ისტორია?

თქვენი ორდერების ისტორიის სანახავად დააჭირეთ ორდერების ღილაკს ზედა მარჯვენა კუთხეში ერთი დაკლიკებით ყიდვის გვერდზე.

 

 

 

აპლიკაციაში, გთხოვთ გადადით მთავარი გვერდი → დააჭირეთ მეტის ღილაკსშეიძინეთ კრიპტო → დააჭირეთ ქაღალდის ღილაკს, რომელიც მდებარეობს ზედა მარჯვენა კუთხეში.

 

გამოგადგათ?